Saturday, July 7, 2012

..tak payah nak hipo sangat la

"babe, i usha fb you semalam..you dah laen la beb..dah xmacam dulu.."

"ape yang laen nyer?"

"i sekodeng gambar you kat fb..you sekarang dah nampak cantik la..dh berseri-seri"

"ye ke?"

"betul babe..i ngat lagi dulu muka you nga jalan tar saling tak tumpah..nga batu-batu kelikir kat muka you tu..euwww!"

"amboih mulut ko..macam longkang..oit, setan..aku ada jerawat lagi la..tu gambar aku edit dowh..photoshop..segan dowh aku nak upload gamba-gamba mengancam ak klu muka aku cam langsuir..ko taw kan body aku kan solid..tapi muka ak nie jer yang buat hal"

"tapi siyesly nampak cantik..tertipu i taw..ermm..you, ajar i pleazzz camne nk edit gambar..i sekarang terpaksa pakai mekap dua tiga kilo taw nak tepek jerawat i ni..annoying la mende-mende camnie"

"xde hal la..nanti aku email ko video tutorial aku"

"thanks babe"

No comments: