Thursday, July 5, 2012

..antara wang dan maruah

"renjet sket renjet sket..aku nak celah aku nak celah"..member gua, aidil lalu depan gua nga motor kapcai nyer..


gua mudah cam die..sebab muka dye ada iras-iras cam chin peng..gua panggil dengan nama manja 'lee'..aidil nga lee agak ada sedikit perbezaan disitu..agak rare name nye..

"lepak zaharah jom"..
"jom"..balas gua..niat gua mmg nk pekena makan kat zaharah malam nie..makan kat kedai zaharah..bukan makan zaharah..plizz..take note ok..

kami cari port lepak..baek punyer tempat..lee bukak cerita..gua malas nak amek port citer dye..gebang jer lebeyy..mata gua liar mencari sang gadis..mane taw kut2 neelofa  nga anzalna lalu depan gua..rezeki name nyer..(dengar kate diorang dah berdamai..btol ke?)..

"pit, aku cabar ko pegi mintak no bdk pompuan dpan tu", lee celen gua..

potong!..aktiviti usha mengusha tergendala..mungkin lee prasan gua duk asyik usha2 gadis depan gua..gua jeling lee..

"which one"
"tudung kelabu tu"

gua tengok budak tu..ad tiga orang gadis disitu..budak tudung kelabu tu mengadap arah laen so gua xnampak muka dye..nampak belakang jer dengan sedikit kesan g-string..

"klu aku pegi mintak ko bagi habuan ape"
"aku bagi ko sepuloh hinggit..amacam ade bran?"

gua tenung dalam2 mata lee..entah betul entah tak budak ni..kang xpasal2 kne kencing..gua pikir sejernak..gua bukan cuak..gua bukan takut..gua wat2 muke tapir tanda xberminat..gua jeling lagi skali budak pompuan tu..xde la cantik mane pon..xberbaloi nak tackle..


"klu gua celen lu..amacam..lu bran ka?..gua celen lee balik..
"aku tarak hal..tapi aku nak sepuloh..lu ada bran ka nk bagi?..


gua angguk tanda setuju..gua taw dye msti xbran..sretttt!!!lee bangkit bgun..terus terjah bdk pompuan tu..mak aihh!..dye pegi betul2 lakaihh..gua terkesima..budak ni tingtong ke ape..gua dah rase gelabah..mane tak nye..kang xpasal2 rabak malam nie..


gua perati lee duk mengayat bdk pompuan tu..xsampai seminit lee datang blik kat gua..lebar je senyum..


"hah..ape cer?"
"nama dye #@%*..fb dye $#@%&...bak sepuloh"
"oii..td citer mitak no..bukan mitak fb der"
"ko nk no eh?"
"yo la..fb buet apo?"
"jap..ko tunggu"


lee pegi skali lg kat pompuan..dan skali lagi dye kacau line aktiviti makan2 bdk pompuan tu..klu gua mmg pantang nenek moyang gua klu ad musibat potong line gua makan..mmg mendapat jawab nyer..


gua rase lee dah xde kemaluan..sifat malu2 anjing dye sudah ghaib..mungkin urat malu dye sudah putus kot..


"nah no"..lee tunjuk henset dye..ade tertera no disitu..no maxis..betul ke tak no budak pompuan tu gua xpasti..gua malas nak amek taw..sebab gua pengguna setia celcom..


yang gua heran apesal mudah sangat minah tu bagi fb nga no..dh sangap ker..tapi gua rase lee kencing gua..


"keje dh setel..mne lu punya 10..bak sini"..


gua sengih kerang..gua seluk poket.."nah amek ko"..gua bagi lee middlefinger..


dignity come first





market value gua lebih bernilai dari sepuloh hinggit..setakat duit kertas kaler merah tu gua x heran..dalam poket gua dah berkepuk..lebeyy baek gua tackle balik ex gua..bru bran!

No comments: