Monday, June 25, 2012

..penantian

cinta pertama..?
sgat2 sukar tuk dlupakan..
sakit der..

aku mula jatuh cinta padamu..setelah kau kata cinta padaku..pertama kali kita bersua bertentang mata..terasa ada kimia diantara kita..kaubisikkan cinta kau kata sayang i love you..kau cairkan hatiku..bahagia kurasa..disaat kita berdua bersama..memandang bulan terang..menyaksikan bintang2..kau seru akulah pelangi cintamu..


betul kata orang..klau putus cinta nie, macam2 datang penyakit..
gua dah alami dan rasai..
rase cam nk meroyan..
symptom2 dye memeyy dahsyat..
haru..

mencekik tak lalu,
tidur tak lena,
ibadat tak khusyuk,
mimpi tak basah,
berak tak lawas..sembelit jadi nya..
sedeyy..



miss this bottle













gua masih lagi sayang dye..
kdg2 gua ada terfikir adakah si dye juga rase apa yg gua rase ketika ini..
gua tetap yakin klu ada jodoh tak ke mana..
ye gua tahu..ini semua kerja Allah..
gua hanya mampu berdoa..

No comments: