Tuesday, June 19, 2012

..kucingku kna lnggar nga motokar

dlu gua ad ternak kucing..
baka kucing gua nk kte parsi x siam pn x..
yg gua taw menatang tu baka ank hram..
ye..ank luar nikah..
makne nye keturunan haram..
mak dye ntah nga jntan mne duk mngatai..
tutt2..dh branak..cukup sifat..

species kucing ni lg bgus dr species mnusia..
species mnusia reti wat projek jer..
phtu lpaz 9 bln cri jamban..flush!
pragai cm syial..
haktuih!

tp mak dye sumpah plg stail..
bru sminggu lpaz branak dh berpeleseran nga jantan laen..
berpantang pn x abes ag..
dasar binatang betina..
ok..abes citer psal mak dye..
xleh citer lbey2..nanti dye dengar..
ko pehal jeling2..

kucing gua ni kaler itam puteh..
ala cam citer p.ramlee dlu2..
jantina jantan..
yang tu gua konpem..sbb ad pokok kelape..

kucing gua ni kadg2 xreti bergurau..
oghe kelate oyap gura bodo..
xkne tmpat n masa..
tbe2 bley lak aih terjah atas peha gua..terkojut den..
phtu maen cakar2 peha gebu gua nie..
ko pehal setan..
nie kes pengaruh citer wolverine la nie..
mmg sngaja cri psal musibat ni..nk kne ni..
gua angkat phtu terbalik kn kepale nye ke bawah..
gua jentik scrotum dye sampai mate berair..

"laen kli jgn kuang ajar taw"..gua kasi warning..

"i hate u, abang"..kata kucing itu tnda ketidakpuashatian beliau smbil berlalu pergi..
hilang dari pandangan mata gua..
mak dye jeling gua..smbil wat middlefinger..




gua bukan kejam..tp niat nk mendidik..

dh 2 3 malam kucing gua x blik umah..
merajuk agak nye..
bab2 merajuk ni gua malas nk layan..
gua xreti nk pujuk2 nie..
bukan stail gua..sori..


lame2 gua dah naek risau..
gua ad gak tri cari2 tp tak jumpa..
den bapak gua bgtaw kucing gua tersadai tepi jalan..kne langgar..
gua terkesima..

gua pegi usha..
a'ah..mmg kucing gua..sbb ad scar kt scrotum..
nie kes langgar lari..
gua pasti..
keadaan mangsa menyayat hati gua..
sgat sadis..sgat2..
dh tak nampak rupa kucing dah..
iras2 macam oblong..
klu gua jumpa org yg langgar kucing gua mmg mndapat malaun 2.
gua rembat telinga klu gua dapat..
piat sedas dua..

gua amek cangkul gali lubang..
letak kucing pastu kambus..
pijak2 tanah bagi nampak cam bukit sket..
dah..siap..setel..
xde talkin2..ko ingat ap...


akibat kematian ank nye, beliau skrg dh jd meroyan..kesian


gua terfikir..
adakah salah gua..
ok..lpaz ni gua nk berkabung..

"dlu arwah baek kucing nyer"..bisik hati gua..

2 comments:

Asy Faro said...

kau tau apa implikasi kau buat macam tu?

skrotum kau tak dapat hasilkan sperma lagi. habislah.

hhmmm....

Unknown said...

huhuhu.. funny! make me smile :D